Odpověď na [7] > Jistě - ale i produktovka může (ale nemusí) mít emocionální hodnotu. Aby zákazník měl pocit, že kupuje cosi exkluzivního. Ale nejsem honěný v marketingu.
7
Petr Odehnal - 22:59:34 12.12.2018 | | [Odpovědět]
Odpověď na [6] > To je v naprostem poradku. Tento typ produktovek ma zprostredkovat informaci - septani tam neni ocekavano (a asi ani zadouci).
Produktovka nebo agitka? Technicky velmi dobré - ale sorry, nic mi to nešeptá.
5
Jana Zavoralová - 21:14:47 12.12.2018 | | [Odpovědět]
krásné lahve. navíc budou použity pro dobrou věc.
4
Petr Odehnal - 20:27:18 12.12.2018 | | [Odpovědět]
Odpověď na [3] > Tento typ produktovek (white background) ma par vyhod, kvuli kterym je vcelku hojne pouzivan (viz treba prilozeny screen shot).
Jednou z tech vyhod je moznost snadno vytvaret pohled na skupinu produktu - tj. to, co jsem chtel udelat (a udelal).
3
Michal Brázda - 18:14:47 12.12.2018 | | [Odpovědět]
chcelo by to dať tým fľašiam odraz na podložke, aby takto nelevitovali. inak nič moc...
2
Petr Odehnal - 18:04:21 12.12.2018 | | [Odpovědět]
Odpověď na [1] > Zitra probehne aukce specialnich lahvi, jejiz vytezek jde na konto Paraple.
Tak jsem si pri te prilezitosti nafotil lahve z predchozich rocniku tak, aby je bylo mozne slozit do jednoho snimku. Nothing more, nothing less.
1
Martin Žatka - 17:27:01 12.12.2018 | | [Odpovědět]