Odpověď na [11] > Nic nebylo ubráno,nebo přidáno-svítily pouliční lampy.Byl proveden nepatrný ořez,žádná retuš,žádné zvětšování.Pouze převod na BW......
16
Rudolf Madarás - 11:40:40 15.01.2019 | | [Odpovědět]
Odpověď na [2] > Rozhodnuti je jen na fotografovi, na osobe ktera neco tvori. Na vytvarnikovi.
Ovsem byli napsany urcite knizky, s kterych se uci zaci ve skole o fotografovani, tyhle poucky pro prvnacky. Az se nauci zaklad, tak potom muzou experimentovat. Tak jak pri hrani na hudebni nastroj.
13
Richard Beneš - 08:28:23 15.01.2019 | | [Odpovědět]
Trochu mi nehrajou stiny... Obvykle postprocess nijak nezkoumam - a uz vubec neresim, kam bylo sahnuto razitkem, co je pridany efekt a tak - pokud je cele dilo kompaktni a emocionalne na mne pusobi, ale tady mne to taha za rohovku :)
Michal Brázda - 22:36:15 14.01.2019 | | [Odpovědět]
Odpověď na [2] > jj, v tomto prípade tá neostrosť naozaj sedí. Lenže mnoho ľudí tento argument používa vtedy, keď obhajujú neostrosť pri makre, portréte.... Jednoducho v žánroch ktoré sú na ostrosti postavené. ...a hlane použiť nestrosť ako výrazový prostriedok treba aj vedieť.
napíšem slovami jedného profesionála od ktorého som čítal viacero kníh..."kto rozhodol a kde to napísal, že na fotke musí byť niečo ostré?" toto je príklad toho, keď podľa mňa nemusí :) rozmaz symbolizuje rýchly útek z miesta činu :)
1
Sam Sullivan - 22:10:38 14.01.2019 | | [Odpovědět]
toto se mi libi - i vzhledem na pocasi za oknem :)